dimarts, de gener 11, 2005

La propuesta creativa de Arare

Como no podía permitirme el lujo de pedir a los demás que hicieran algo y quedarme yo de expectadora, aquí va mi propuesta, que no tiene demasiado de creativa, pero que también entra dentro del juego.
Digamos que el binomio que yo he escogido, me ha dado pie a hacer este post, que no quiero poner en "des del meu mar" porque hay demasiados frentes abiertos en este momento y necesito el blog más o menos libre para que los que quieran ir colaborando se tomen su tiempo.
Com que no em podia permetre el luxe de demanar als altres que fessin alguna cosa i quedar-me jo d'espectadora, aquí va la meva proposta, que no té gaire de creatiu, però que també entra dins del joc.
Diguem que el binomi que he escollit m'ha donat peu a fer aquest post, que no vull posar a "des del meu mar" perquè hi tinc massa fronts oberts en aquest moment i necessito el blog més o menys lliure perquè els que vulguin puguin anar enviant les seves col·laboracions i es puguin prendre el seu temps.

3 comentaris:

iruna ha dit...

arare, tu sempre remenant-nos la cassola... a veure... el video de la "utopia", que m'ha agradat molt, és molt real, tota aquella gent no és de mentida, existim, encara que alguns vulguin fer veure que no. la pau ja no ho és tant... El video de la "realitat", encara que també és tan real... sembla mentida! si puc triar, em quedo amb el lennon...
quan teníem l'aznar, semblava una utopia engegar la tele i no veure'l! en canvi, fa temps que no el veig (ni engego la tele, per si de cas...)
bona nit

MIB ha dit...

quizá es que soñar con la paz es utópico... no sé... me quedo con un cartel que tenía un pelado en el vídeo.. "La paz es posible"

y no verlo a aznar por la tele por suerte también.

Besos arare... mi binómio fantástico es Realidad-sueño.... pero otro tipo de interpretación...

Saludos!

Montse ha dit...

Gracias Iruna, gracias mib!!

Un beso a las dos.